Kto tutaj tak naprawde jest postacia dnia postac dnia

0

JAK ZACZĄĆ OD MAŁYCH KROKÓW Sprawdź to Pierwszym krokiem do zdrowego stylu życia jest zrozumienie, od czego zaczynasz i dokąd chciałbyś dotrzeć. Jakie nawyki chcesz zmienić? Zacznij od małego celu i włącz go do swojej rutyny.

Zamiast wywracać wszystko do góry nogami za jednym zamachem, wprowadzaj małe, stopniowe zmiany. Zamiast pomijać śniadanie, zjedz porcję owoców lub miskę pożywnego jogurtu.

Miska z granolą Chocolate Lover i nalanym mlekiem

Zamiast godzinami ćwiczyć na siłowni, codziennie wybierz się na półgodzinny spacer. A zamiast rezygnować z przyjemności, wybierz zdrowsze wersje, np. gorącą czekoladę na mleku migdałowym.

Miska z granolą Chocolate Lover i nalanym mlekiemGdy pierwsza zmiana stanie się nawykiem, wszystko stanie się łatwiejsze!

Poczujesz motywację do kontynuowania kolejnych małych kroków. Wybór zdrowszego stylu życia nie oznacza rezygnacji z przyjemności, ale wybranie jednego zdrowszego nawyku zamiast drugiego.

To wybór, którego dokonujesz dla własnego dobra i szczęścia.

  • Wszyscy zgodzimy się, że zrównoważony styl życia jest ważny, jednak czasami trudno jest włączyć zdrowe nawyki do naszej codziennej rutyny. Oto 5 wskazówek, które pomogą Ci osiągnąć spokój i dobre samopoczucie, na które zasługujesz:
  • Dziewczyna w czarnym sportowym stroju ćwiczy jogę na zielonej macie z psem w pobliżu1) Znajdź swoją motywację: nie ma znaczenia, czy jest to chęć lepszego samopoczucia, pozbycia się stresu czy poprawy samooceny, ważne, że to działa Ciebie i popycha Cię do działania każdego dnia.
  • 2) Szanuj swoje ciało: nie przesadzaj z wymaganiami, np. jeśli zdecydujesz się wstać wcześniej, zadbaj o odpowiednią ilość snu, aby organizm mógł odpocząć.
  • 3) Jeśli zdecydujesz się na większą aktywność fizyczną, rób to stopniowo, aby nie obciążać organizmu.

4) Nie odkładaj tego na później: nie marnuj cennych okazji na „Zrobię to później”. Stwórz rutynę i regularnie realizuj swoje zobowiązania, a wkrótce stanie się to nawykiem.

Kilka małych zdrowych nawyków, które możesz włączyć do swojej rutyny

Kilka małych zdrowych nawyków, które możesz włączyć do swojej rutyny5) Przewiduj, co jest ważne: jeśli praca i codzienne obowiązki uniemożliwiają Ci robienie tego, co lubisz, np. ćwiczeń lub oddanie się osobistym projektom, spróbuj zrobić to wcześnie rano, przed pójściem do pracy. Dzięki temu dobrze rozpoczniesz dzień i będziesz mógł dać z siebie wszystko!”

MAŁE ZDROWE NAWYKI – PRZYKŁADY

Rozpocznij dzień śniadaniem, które lubisz, na przykład jogurtem z czekoladową granolą, tostem z awokado lub Femme Fatale lub smoothie z oryginalną granolą

  • Odśwież swoje ciało zimnym prysznicem, który pomoże zredukować stres i poprawić krążenie.
  • Ściel łóżko każdego ranka, pomoże Ci to zachować pozytywne nastawienie przez cały dzień.
  • Utrzymuj nawodnienie organizmu, pijąc około 2 litrów wody dziennie, często i w małych ilościach.
  • Ruszaj się, wybierz preferowany rodzaj treningu i staraj się przeznaczyć przynajmniej 30 minut dziennie na aktywność fizyczną, taką jak spacery, jazda na rowerze czy pilates.
  • Spędzaj czas z ludźmi, których kochasz, przyjaciółmi, rodziną lub chłopakiem/dziewczyną

4 dziewczyny jedzą śniadanie na świeżym powietrzu

Poświęć chwilę na relaks, posłuchaj muzyki, zatańcz, zaśpiewaj lub zrób cokolwiek, co pomoże Ci zrelaksować ciało i umysł poprzez jogę.
Wypocznij dobrze, odpowiedni sen wynoszący 7-8 godzin pomoże utrzymać silny układ odpornościowy oraz poprawi pamięć i koncentrację.

Nagroda Klubu Mirandola Lions

Rozpocznij transformację do zdrowszego stylu życia dzięki tym prostym nawykom. Zobaczysz, że już po pierwszych krokach wszystko stanie się łatwiejsze i bardziej naturalne. Pamiętaj, że nie musisz się spieszyć, zmiana w kierunku zdrowego stylu życia to długoterminowa podróż, do której trzeba podejść z życzliwością wobec siebie. Ale w końcu stanie się to Twoją nową codzienną rutyną!

  • Nagroda Klubu Mirandola LionsLions Club of Mirandola i Mantovanibenne s.r.l. ogłaszamy konkurs pomysłów Ruch, styl życia, zdrowie i dobrostan społeczny – Nagroda Mirandola Lions Club Award 2017 – 2018 – im. Sebastiano Mantovaniego, skierowany do szkół średnich I i II klasy z terenu Mirandola, Concordia s/Secchia Cavezzo,
  • Medolla , San Poxidenio i San Prospero oraz na kurs dyplomowy z pielęgniarstwa w Modenie na Uniwersytecie w Modenie i Reggio Emilia w celu promowania zdrowego stylu życia i zapobiegania powstawaniu przewlekłych patologii, ze szczególnym uwzględnieniem cukrzycy typu 2.

Sceneria

Siedzący tryb życia jest czwartą wśród głównych przyczyn zgonów i co roku na świecie przyczynia się do ponad trzech milionów zgonów. Ponadto siedzący tryb życia w każdej grupie wiekowej nieuchronnie prowadzi do oderwania się od życia społecznego ze szkodą dla nastroju i zdrowia.

Badania medyczne wykazały jednoznacznie, że regularna aktywność fizyczna o odpowiedniej intensywności jest czynnikiem o istotnym znaczeniu dla utrzymania dobrego stanu zdrowia oraz profilaktyki wielu przewlekłych chorób niezakaźnych, zmniejsza umieralność na różne choroby o dużym znaczeniu społecznym i społecznym.

znaczenie dla zdrowia, w tym choroba niedokrwienna serca, nadciśnienie, cukrzyca, otyłość, osteoporoza, depresja i niektóre formy raka.

Psychiczne, jak i fizyczne

Ponadto aktywność fizyczna wykonywana na świeżym powietrzu niesie ze sobą korzyści związane z budowaniem nowych więzi relacyjnych, przyjaźni i solidarności, a zwłaszcza wobec młodych ludzi, pełniąc funkcje szkoleniowo-wychowawcze, rozwój relacji społecznych i integrację międzykulturową.

Konkurs

Poszukujemy pomysłów i konkretnych propozycji dotyczących społecznej aktywności fizycznej i włączenia społecznego, które mogą zostać wdrożone przez pomysłodawców i doprowadzić do realizacji inicjatyw społecznych, sąsiedzkich i dobrosąsiedzkich w różnych formach (także z wykorzystaniem technologii), zachęcających do aktywności fizycznej i poprawić dobrobyt społeczny.

  1. W konkursie nagrodzone zostaną trzy najlepsze pomysły dla każdego stopnia studiów (I, II stopnia i uniwersyteckiego) dotyczące wprowadzenia i promocji zdrowego stylu życia, mającego na celu poprawę dobrostanu społecznego,
  2. upowszechnianie kultury promocji zdrowia, aktywnego trybu życia wśród ludności dzielnic Mirandola, Concordia s/Secchia, Cavezzo, Medolla, San Pesistenzanio i San Prospero.