Zalecamy pić w ciągu dnia 30 kropli rozcieńczonych w wodzie

0

SKŁADNIKI: ekstrakty wodno-alkoholowe  DETALE (woda, alkohol etylowy, część rośliny 12,5%) z Damiana (liście Turnera difficile Willd.) i Eleutherococcus (korzeń Eleuterococcus Senticosus Maxim.), aromatyczna woda z Escolzia (Eschscholtzia californica Cham. części nadziemne), aromaty kwiatowe, olejki eteryczne z Ylang-Ylang (Canaga odorata Hook F. et Th.), Lawendy (Lavandula vera DC.) i Cyprysu (Cupressus sempervirens L.).

Ostrzeżenia: Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci poniżej 3 roku życia. Suplementy nie są przeznaczone jako substytut zróżnicowanej i zbilansowanej diety oraz zdrowego trybu życia.

Nie przekraczać zalecanej dawki

Przechowywać w chłodnym, suchym miejscu, z dala od światła. Koniec terminu ważności dotyczy produktu prawidłowo przechowywanego, w nienaruszonym opakowaniu. Obecność jakiegokolwiek osadu wynika z naturalności produktu i nie wpływa na jego jakość.

Średnia zawartość składników charakterystycznych w porcji dziennej (30 kropli w przybliżeniu 1 ml) Ekstrakt hydr Damiana 0,3 ml Ekstrakt hydr Eleutherococcus 0,2 ml Olejek eteryczny lawendowy 0,003 ml Olejek eteryczny Ylang-ylang 0,004 ml Olejek eteryczny cyprysowy 0,003 ml.

  1. Nie przekraczać zalecanej dawkiOSTRZEŻENIA: Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci poniżej 3 roku życia. Suplementy nie są przeznaczone jako substytut zróżnicowanej i zbilansowanej diety oraz zdrowego trybu życia.
  2. Przechowywać w chłodnym, suchym miejscu, z dala od światła. Koniec terminu ważności dotyczy produktu prawidłowo przechowywanego, w nienaruszonym opakowaniu. Obecność jakiegokolwiek osadu wynika z naturalności produktu i nie wpływa na jego jakość.

System żywnościowy ma wpływ nie tylko na zdrowie obywateli, ale także na środowisko. Zrównoważenie diety stanowi poważny problem długoterminowy. Dlaczego?
To bardzo proste: produkcja, przetwarzanie i dystrybucja żywności mają wpływ… na środowisko.

Zacznijmy od podstaw: co oznacza zrównoważony rozwój żywności?

Zrównoważony rozwój diet to koncepcja, która integruje żywieniowy styl życia z przyjazną dla środowiska produkcją rolną, mając na celu zdrowie i dobre samopoczucie każdego, w każdym wieku.

Podsumowując, model „diety zrównoważonej” to dieta o niskim wpływie na środowisko, która przyczynia się do bezpieczeństwa żywnościowego i żywieniowego oraz zdrowia obecnych i przyszłych pokoleń.

Nie ma zdrowia konsumentów bez ochrony środowiska, bez niezbędnej troski o najsłabsze grupy społeczne i bez praktycznych wskazówek dotyczących wyboru żywności i zachowań uwzględniających wszystkie te aspekty.

Widzimy to w życiu codziennym. Produkcja żywności jest działalnością, która determinuje określony wpływ na środowisko, ponieważ generalnie powoduje co najmniej część z następujących skutków: zmniejszenie różnorodności biologicznej, zanieczyszczenie, erozja gleby, szkody w krajobrazie, zużycie zasobów wody, emisja gazów cieplarnianych, efekt cieplarniany.

  1. A potem następuje obróbka i dystrybucja produktów spożywczych, konserwacja, pakowanie, transport do punktu sprzedaży i z punktu sprzedaży do domu. A potem, kiedy już skonsumujemy to, co zjemy, następuje utylizacja opakowań, odpadów i resztek jedzenia…
  2. Co musimy wziąć pod uwagę, aby dokonywać właściwych wyborów żywieniowych i maksymalizować jakość odżywczą tego, co jemy, minimalizując jednocześnie wpływ na środowisko?

Oto kilka praktycznych wskazówek

Oto kilka praktycznych wskazówekPołącz w swojej diecie wiele pokarmów roślinnych (owoce, warzywa, rośliny strączkowe i zboża) z niewielką ilością produktów pochodzenia zwierzęcego. Już samo to pozwala chronić środowisko.

  • Umiarkuj spożycie mięsa, trzymając się zaleceń i częściej zastępując je zbożami i roślinami strączkowymi.
  • Wdrożyć wszystkie możliwe strategie walki z marnowaniem żywności: wiele możemy zrobić także na poziomie krajowym.
  • Zaplanuj rodzinne zakupy tak, aby nie gromadzić zapasów, których nie możesz się pozbyć.
  • Resztki przetwarzaj na nowe przepisy. Niemarnowanie i nauczanie, jak nie marnować, to tworzenie kultury wartości żywności.

Konstruuj przepisy z tańszych, ale równie odżywczych surowców. Kurczak, jajka, mleko, jogurt, ricotta, rośliny strączkowe.Wybieraj wodę z kranu: jest doskonała z odżywczego punktu widzenia i użyteczna dla środowiska.

Porcje, częstotliwość spożycia i prawidłowe łączenie: jak zachować zdrowie poprzez jedzenie Udział W tym artykule dowiemy się, jak poprzez odżywianie dostarczyć energii i składników odżywczych niezbędnych naszemu organizmowi do wspierania rytmu codziennego życia, utrzymania dobrego stanu zdrowia.

Prawidłowe odżywianie i nawadnianie jest w rzeczywistości celem, do którego należy dążyć, a dieta śródziemnomorska jest narzędziem, które pomaga nam uzyskać optymalne rezultaty.

Ile posiłków dziennie?

Aby poradzić sobie z obowiązkami i napiętym harmonogramem dnia codziennego, sugeruje się rozłożenie dziennej energii na trzy główne posiłki, do których dodaje się jedną lub dwie przekąski, co pozwoli na lepszą kontrolę parametrów metabolicznych i większą stabilność masy ciała, zmniejszając uczucie głodu pomiędzy posiłkami.

Dlatego ustalenie prawidłowego harmonogramu posiłków pozwala zapobiec ryzyku otyłości i związanych z nią przewlekłych chorób niezakaźnych.

Dzienne spożycie kalorii można ogólnie podzielić w następujący sposób:

  • 15-20% kalorii na śniadanie.
  • 5-10% kalorii z porannymi i popołudniowymi przekąskami;
  • 35-40% kalorii w porze lunchu;
  • 30-35% kalorii podczas obiadu.

Przekąski są przydatne, jeśli są w niewielkiej ilości, aby nie obciążać dnia jedzeniem, ale są w stanie zapanować nad apetytem. Uważaj, aby nie wybierać produktów zbyt bogatych w sól i cukry proste.

Przykłady zdrowych przekąsek: owoc sezonowy jogurt kilka suchych ciastek łyżka suszonych owoców w łupinie mała kanapka pełnoziarnista odpowiednio nadziewana (np. warstwą dżemu lub kremu do smarowania) pomidorki koktajlowe, surowy koper włoski lub marchewka.

Śniadanie jest bardzo ważne, aby zapewnić naszemu organizmowi zapas energii niezbędnej po całonocnym poście i aby móc stawić czoła dniu w najlepszych warunkach
Mleko i jogurt są źródłami wapnia, zawierają także witaminę A, witaminy z grupy B i inne sole mineralne, takie jak fosfor, magnez, cynk i selen.